15 november 2010

Men orka...

Gud så trött man får vara... Somnade rätt tidigt igår till Beckfilmen som gick på 4:an och var uppe en vända i natt och fixade med Lilla E som hade en olycka sen "sparkade" jag ut min stackars sambo ur sängen i natt då han snarkade och somnade om.
I morse var jag uppe 07.00 och fixade med tjejerna dock trött som fan... Sen ner och lämna och sen gick jag raka vägen hem och la mig och tittade på tv men somnade om och vaknade 09.30... Jag som skulle ring till dagis när jag kom hem och hade kollat mitt schema för att boka en tid för utvecklingssamtal.

Tror ni jag är pigg, nääääää jag är skit trött och har ont i huvudet ( i och föör sig vardag för mig senaste tiden... ).
Skulle lätt kunna krypa ner i sängen igen och sova bort hela dagen, kanske känns dagen värre efter som värter är as sunkigt??

Idag skulle jag absolut inte tacka ner till att få vara ledig om någon frågade mig... Men det händer ju inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar