5 oktober 2010

Sooo long!

Nä nu skiter jag i denna höst och drar till Spanien där det finns både sol och playa. Det ska bli väldigt skönt att hänga av sig höst jackan och hoppa i lite sommar kläder, byta ut min "diet" och äta massa god mat, slippa mörkret och ha sol i ansiktet och slippa tunnelbanan och gå på stranden och slappa.

Men föst måste jag packa allt som ska med, känner min dock lite stressad efter som det är ca 2 timmar kvar tills vi drar in mot stan och jag måste åka till jobbet och hämta en påse med saker som ska med som jag då glömde i mitt skåp ( jävligt klantigt måste jag säga ).

Men när vi väl är ute på Skavsta kommer allt kännas skönt, för då är man på väg!!

Så det blir inte många inlägg här förrän om1 v eller lite mer! Ha det super bra för det kommer jag att ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar